Seni Ular: Indah Tapi Menggelikan

Posted by Fiq | Posted in , | Posted on Thursday, June 10, 2010

Bagi sesetengah orang, ular ni merupakan sejenis makhluk yang menggelikan. Tengok jer ular, rasa macam makhluk tu ada jer menjalar kat kaki sendiri.

Jadi kepada yang geli pada ular, aku nasihatkan korang mengabaikan paparan kali ni. Aku taknak korang tetiba lari lintang-pukang dan dicop sebagai kena sampuk, tak pun gila meroyan.

Kepada yang lain, jom layan...













































Percaya atau tidak:

Semua gambar di atas adalah hasil lukisan, bukan gambar betul. Menakjubkan?=)

Comments (9)

adoiiiiii....xleh tgk lma2....geli sgt2...uawwawwawaw...larik..takot..

comei comei
:)

cantik je ular ni dsusun..hehe.tapi kita tak geli sgt kt ular, kita geli kt ulat, cacing, pacat o benda2 yg kecik cmtu..

nampak real la..cantik.
nak 2 nak gntg dlm blik..

cam best je ulaq nie... kalerfuuull and powerfullll :D

btw, lipas lebih mengerikan =..=!!!

eeeiii..fiq, aku x suka post ni..bole x? geli gile. @_@

cun.....hee...:p

peh, dasyat gile org ni lukis!!

http://www.site.com - [url=http://www.site.com]site[/url] site
site