Award Daripada Cik Tiram

Posted by Fiq | Posted in , , | Posted on Thursday, July 01, 2010

Erk... Tiram pun boleh bagi award? Haha. Ni Tiram bukan sebarang Tiram. Ni Tiram masuk Uni ni. Haha.

Cik Tiram ni dengan baik hatinya menghulurkan buah tangan (Tiram ni ada tangan 2 ye...) berbentuk award beserta tugasannya sekali. Tapi disebabkan aku ni manusia yang punya ego lebih tinggi daripada Tiram, maka aku dengan sesuka hatinya mengubah tugasan beliau mengikut selera sendiri.

Harap Cik Tiram jangan ambik hati (sebab Tiram takde hati...). Ini dia buah tangan Cik Tiram:


Write 5 interesting facts about the person who gave you this award...

1. Cik Tiram ni hanya nama samaran beliau. Nama sebenar beliau tidak diketahui. Namun jantinanya dapat dikenalpasti dengan jelas iaitu perempuan.

2. Beliau ni masih muda. Baru nak masuk 21 tahun (kan? kan??).

3. Walaupun masih muda, namun sudah mempunya 2 anak di mana salah satunya telah mati. Nak tahu siapa anak beliau? Pergi la selam sendiri lautan blog Cik Tiram.

4. Aku teka Cik Tiram ni suka warna pink atau purple berdasarkan kepada warna blog beliau. Mungkin sudah bosan dengan warna biru laut agaknya...=D

5. Menurut beliau, beliau ni suka membaca. Harap takde la suka baca semua benda macam jampi serapah atau mantera... Takut pulak bila pikir. Haha

Jot down 5 interesting facts about yourself of your hobbies. (dari 10 aku letak 5, sebab aku ni pemalu sikit nak cerita semua... haha)

1. Aku ni anak sulung dan confirm lelaki.

2. Aku sangat suka tengok movie. Jadi download movie adalah satu hobi aku yang terbaru.

3. Dulu sangat minat bermain catur. Sekarang entah ke mana minat tersebut.

4. Aku ni jenis serius bila serius, kelakar bila kelakar (erkk... aku pun tak paham apa maksud ayat ni...)

5. Seperti Cik Tiram, aku gila komik. Haha...

Picks your 5 most deserving recipients. (ni pun aku taruk 5 jer...)

1. Cik Nabilah

2. Cik Ila

3. Cik Amirah

4. Cik Hasni

5. Cik Dina


S
ELESAI!


Comments (5)

thnks Fiq...(^_^)

pagi2 lagi dh dpt award...hehe.. :)

ahahahah..maceh fiq..sume nye pasal tiram tu betol hohoho..:D

whoa..tiram suke maen chess gak dulu2! haha..skang da tak le kot..err...

tima ksh...nti ila wat entry eh.....skrg pn ila ada dpt award n xpublish lagik..ehheh

comel jer award dia
=]

ohho...i'm touch :p