Setelah Award, Tag Pulak...

Posted by Fiq | Posted in | Posted on Monday, July 05, 2010

Cik Tiram beranak dua ni kasi tag pulak kat aku. Rajin betul dia ni ek. Apapun, aku tak nak bebel panjang, korang baca je la tag yang beliau kasi. Hamba jawab ye Cik Tiram...

Apa yang bermain di fikiran anda sekarang?
"Apa yang aku nak merapu letak dalam tag ni ek..." (hahaha)

Apakah nama samaran you all?
Fiq (ni yang paling tersohor di kalangan kelab peminat aku... haha)

Berikan 3 orang yang you all sayang.
Nabi Muhammad SAW, mama aku dan abah aku...

Panggilan untuk Si Dia?
Cik Tiram (erkk?!)

Hadiah yang you all impikan daripada seseorang yang istimewa?
Kasih sayang yang tak berbelah bahagi. Biar berdarab atau meningkat exponentially. Haha...

Blog mana yang you all suka visit?
Blog yang aku tau alamat URLnya...=)

Tagkan kepada 15 followers.
Dengan kuasa VETO, aku tamatkan di sini. Muahahaha


Selesai sudah kerja hamba wahai Cik Tiram...=)

Comments (7)

hahaha..:D

ehem...ada kelab peminat ek?xgtau pon....lau x leh join..hak2 :p

wah2...skrg Fiq dah rajin jawap tag ye...ehhehhe...;-)

hahaha...mmg tknk bagi fiq buat tag ni...tp bila dah dpt kt cik tiram..kena juga kt dia...hehehe.. :P

jom ke APA KATA HATI pulak,
BLUEBERRY WAFFLE

haha, org suh pegi tag org lem slumbe ko je nak nak tamatkan.haish

matikan tag adalah amalan mulia
haha

hahaha VETO ap?
ajar ak gak bole ak mtikan skit2 tag nih xD