Hoi Hoi Hoi... Aku Masih Di Sini

Posted by Fiq | Posted in , | Posted on Friday, November 13, 2009

Assalamualaikum w.b.t...

Setelah 2 minggu dahaga tapi tak minum, lapar tapi tak makan, dek kerana penangan final exam, akhirnya aku kembali normal (sebelum ni ko tak normal ke Fiq? Hehe...). Walaupun aku kata aku nak dormant sampai 18hb, tapi dek kerana rindu yang teramat sangat kepada blog aku ni, aku post jugak la entry ni.

Adakah ni bermakna aku dah habis exam? Owh... Belum dong. Ada satu kertas lagi. 18hb Nov ni. Tu final paper for my final exam. Aku malas nak citer banyak pasal exam sebab taknak korang muntah dengar nama subjek yang aku amik. Overall, setakat ni aku boleh jawab semua. Cuma exam hari ni agak susah walaupun ianya objektif. Pening aku nak pilih jawapan yang betul, tepat, persis lagi jitu akan kebenaran dan kesahihannya.

Untuk final paper, aku tak stadi apa-apa pun lagi. Baru nak start hari ni. Last minute student la katakan. Haha... Ok la wei. Aku nak pergi solat. Solat apa tengah hari buta ni? Solat Jumaat la wei. Aku luku gak kang korang yang tanya soalan ni (kalau nak tau apa tu luku try tanya orang Utara). Aku ni telah disahkan sebagai lelaki sejak azali, so kena la gi Solat Jumaat. Untuk Muslimin, jom pergi masjid. Untuk Muslimah, jangan lupa solat Zohor kat rumah.

Sehingga bertemu lagi...

Wassalam...

Solatlah korang sebelum kepala korang jadi camni!!!

Comments (7)

welcome back...wah..dh tukar layout baru..nice.. :)
pape pun wish u good luck in ur last paper...(^_^)

Nabilah ~ Yup... tuko baru... Nway thank u very much=)

da kluar dr dormancy period ek??
paper fundamental memg mengelirukan...sigh~~
apapon,welcome back bro
nice layout
itam itu menawan
haha

Hasni ~ camner tau saya amik fundamental?Hmm... Owh.. Ok2. Dah faham.. Tapi klu cik hasni nak tau, "si dia" memang terer habis. Manusia pertama yang meninggalkan dewan exam tanpa disuruh. Gempak dan mengagumkan (bukan perli tapi memuju...)

nice laypout fiq!

Enyheartdiamond ~ Thanks=)

sng je nk tahu...fundamental kan objektif.'Cuma exam hari ni agak susah walaupun ianya objektif. Pening aku nak pilih jawapan yang betul, tepat, persis lagi jitu akan kebenaran dan kesahihannya'pernah merasakannya...'sidia'???agaknya dia memg ada sejenis penyakit xleh duduk lama dalam exam hall...huh'u