Peperiksaan Akhir...

Posted by Fiq | Posted in , | Posted on Wednesday, November 18, 2009

Dah TAMAT!!!
Dah HABIS!!!


Penamatan tempoh peperiksaan akhir aku ni bermakna tamatlah sudah pengajian aku untuk semester ni.

Kepada kawan-kawan aku, aku ucapkan terima kasih banyak-banyak kerana banyak membantu aku sepanjang semester ini. Jasa dan budi serta keringat yang kalian tumpahkan akan aku tidak lupakan selagi aku tak nyanyuk.

Kepada para pensyarah yang bakal menyemak kertas jawapan aku, aku doakan anda semua sihat selalu dan dimurahkan rezeki serta dibukakan hati untuk bagi aku A... Haha... Macam ni punya doa pun ada ka...=)

Kepada korang yang baca entry aku ni, aku ucapkan "Have a nice day!"

Kepada diri aku sendiri, "Woi!!! Dah habis exam pergi la enjoy! Tu pun nak kena suruh ker?!!"

Comments (4)

selamat bercuti..^^

amacam td best x kita enjoy? hahahahahha

owhh...dah abis exam....
blh enjoy sekejap laa nie yerr
org lom lg exam tau....
huhuhuh...

Terima kasih atas maklumat menarik