4 Gadis Berebut Bagi Award Kat Fiq! Haha

Posted by Fiq | Posted in | Posted on Tuesday, March 30, 2010


Lama rasanya tak dapat award. Walaupun takder la bertaraf Oscar, aku tetap menerimanya dengan hati yang berbunga-bunga riang. Haha... Award kali ni datangnya daripada 4 blogger pompuan cantik manis lemak berkrim (erkk... dah macam susu pekat la plak... haha).

First award tu datangnya daripada Nabilah. Yang second plak juga daripada Nabilah dan juga 3 lagi gadis comel yang lain iaitu Atikah, Ain dan Amirah (nampak sangat I diminati pompuan kan... haha... perasan...=p)

Disebabkan 4 orang gadis ni bagi award yang sama tapi tugasan sedikit berbeza, maka dengan suka hatinya aku ubah sedikit tugasan yang disertakan untuk memudahkan aku. Haha... Jangan marah ye gadis-gadis yang memberi award ni..=)

Berikut adalah tugasan yang disertakan bersama dengan award yang diberi:

1. Thank & link the person that gave you the award.

Terima kasih yang tidak terhingga diucapkan kepada Saudari Nabilah, Saudari Atikah, Saudari Ain dan Saudari Amirah atas kesudian menghulurkan award ini kepada diriku.

2. State seven things about yourself.

Nak tujuh jer kan? Ok. Aku bagi ayat pendek je. "Spesies manusia, berbangsa Melayu, beragama Islam, berjantina lelaki, masih belajar, dan akan tamat pengajian tahun depan". Hahahahahahahaaaaa... (tolong terima aje jawapan aku ni).

3. Share this award with others.

Nak share? Ok. Aku bagi kat semua. Kalau taruk nama, nanti ada yang kecik hati plak kalau tercicir. Haha...

Dengan itu, maka tamatlah sudah sesi kali ini. Bertemu lagi dalam award yang lain pulak=p


Comments (5)

hahaha...blogger terhangat di pasaran... ;P

dia mmg hgt nabilah... :) hehe

salam ziarah fiQ..

adess..title entri xleh blah..haha

kesimpulan
blog fiq hanya di bc oleh gadis-gadis
lagi tepat
popuan memang suka membaca
haha

arghh..ila pn da bg awrd ritu...xamk pn..uhuhhu