Tag Daripada Cik Amirah

Posted by Fiq | Posted in | Posted on Saturday, May 29, 2010

Kali ni aku dapat soalan-soalan sengal daripada Cik Amirah. Layan je la!


Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?

Tanya dia apasal tak tikam depan-depan!

6 orang di hati anda?

Mama, abah, aku, adik aku yang no. 2, adik aku yang bongsu, kucing aku (jangan tanya sebab apa aku letak kucing)


Anda rasa anda comel?

Aku tak rasa aku comel, tapi orang rasa aku comel!


Single or taken?

Errrr............


Blog yang anda suka?

Blog aku sendiri


Adakah bilik anda kemas setiap hari?

Bilik aku bersepah, tapi dikemas setiap hari.


Lagu terakhir yang anda dengar?

Tak pasti (ni bukan tajuk lagu)


Last text message?

Yang dihantar atau diterima? (Lain kali tanya bior terang, jelas lagi bersuluh guna sport light)


Last phone call?

Ni lagi satu. Yang aku call orang atau orang call aku?


Hari terakhir anda menangis?

Mungkin kat akhirat bila aku dapat masuk syurga (menangis kegembiraan)


List 5 kaler faveret anda

1. Biru
2. Biru muda
3. Biru tua
4. Biru air laut
5. Biru kebiruan


Orang terakhir yang anda berYM?

Tak boleh diberitahu secara terbuka atas permintaan orang tersebut


Game yang anda paling suka?

Game Over!


Adakah anda peminat MCR?

MCR tu apa? Misteri Cinta Rokiah? Tak minat sebab aku tak kenal pun sape itu Rokiah!


Apa perasaan anda jawab tag ini

Bercampur-aduk


Anda rasa tag ini best?

Apa yang best nye?


Tag lagi 10 orang

Tak nak 10. Nak 2 aje. Ni ha:

Cik Zafira Nabilah
Cik Honey Bunny


Sekian, terima kasih!

Comments (2)

Tidak sedikit manusia yg tenggelam ke dlm lautan hatinya sendiri. Sehingga kemuliaan dirinya ternoda dan terpuruk ke lembah kenistaan.

Hidup dan mati merupakan ajang persaingan amal manusia. Karena manusialah yang diberi beban untuk menjalankan segala aturan yang telah ditetapkan kepadanya oleh Tuhan. Dengan daya nalarnya manusia dapat memilah dan memisahkan antara yang baik dan yang buruk. Dengan begitu Tuhan dapat mengevaluasi yang terbaik amalnya di kalangan manusia.

Seberuntung-untungnya orang yang lupa, masih beruntung orang yang beriman dan waspada.

saya pun kena tag eh..huhu..thnks fiq...akan diselesaika nnnti.. :)