Award Kiriman Fauzan

Posted by Fiq | Posted in | Posted on Monday, June 29, 2009


Tahniah untuk diri sendiri sebab dapat award lagi.
Terima kasih kat saudara Fauzan sebab pilih aku.
Dia dah bagi lama dah. Aku ni jer yang baru amik.
Maaf la ye Fauzan...
Almaklum la... Sibuk... Hehe..
Tapi, ada tapinya...
Dia letak syarat. Ni syaratnya:

♥ letakkan logo award ini di blog anda.
♥ anugerahkan award ini kepada 10 Blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.
♥ pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui backlink dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda.
♥ informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.
♥ berbagi cinta dan sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini.

Hoho... 10 ehhh Fauzan? Baiklah...
Skang ni tiba la masanya aku umumkan calon-calonnya.
Calon-calonnya ialah:

Haa... Korang yang tersenarai ni apa lagi, buat macam aku buat tu.
Kang aku kecik ati nanti... Hehe
Apa pun terima kasih buat saudara Fauzan untuk kesekian kalinya...
Cinta dan sayangku untuk mu Fauzan... Auwww... Hehe

Comments (7)

ok i grab later k..

sy x dpt ke???..huhuhuhu

k.. nnt sy grab ek. hehe

da pernah wat ni..
nk kene wat lg x?
hehe

hrumm..xsngka lak nama tersenarai...huhuhu..ok..thnks yg Fiq...nnti I tayang kn kt APH.. :)

Salam..Fiq..! :) Award lg..Hehe..
Okeh..Sis amek nieeee..Thanks,Fiq..!

thanx a lot
sbb igt kat yana
=)
i'll post it asap ok
ngantuksss~