Happy Birthday To Syafiq Farhan Bin Saidi

Posted by Fiq | Posted in , | Posted on Thursday, October 15, 2009


Pada 15 Oktober 1989, lahir seorang lelaki hensem lagi comel di Hospital Pasir Mas Kelantan. Beliau merupakan anak sulung dalam keluarganya. 20 tahun kemudian, iaitu pada tanggal 15 Oktober 2009, beliau masih lagi bernyawa. Masih hensem. Masih lagi comel seperti dulu. Beliau tidak lain tidak bukan ialah Syafiq Farhan Bin Saidi aka Fiq!

Haha. Puji diri sendiri. Hoh... Dah 20 tahun rupanya ye aku bernafas kat dunia ni. Mujur aku masih bernyawa hari ni. Boleh aku membebel kat sini. Hehe... Moga aku akan terus bernafas hingga ke pernafasan yang terakhirku nanti. Huhu...

Well, kepada FIQ, diucapkan moga panjang umur, murah rezeki, diberkati Allah dunia akhirat. Moga cemerlang dan ceria selalu. (ada ke orang ucap kat diri sendiri macam aku? Lantak la Labu...=p)

Comments (18)

---->>>>>>>lelaki hensem????
ko salah taip ker?
tapi agak hensem ar (errr).. patut M_H_A_ sayang bangat sama kamu!!!!! no wonderlah.
Happy besday bro. smoga pjg umo, murah rezki. dah 20 taun ni jadilah seorang yg matang. jgn nakal2 sgt!!

Chan ~ tima kasih bro. nakal2 aku, nakal lagi ko. haha

aku lagi nakal? mmg ar, kanak-kanak underage mmg begini. Study bro, sok test. Ajar aku nanti... (aku yg kecewa)

owh
selamt hari keputeraan diucapkan buat adik fiq kita ni ek
mg slmt dunia akhrt
dmurhkn rezeki n sentiasa sihat sjhtera
amin

Chan ~ ye la tu chan. patutnya ko yang ajar aku...

Hasni ~ tima kasih yer akak... amin=)

Selamat Hari Lahir. Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Baru perasan bila dh sebut nama penuh tuh, dulu spm kt smktp pelajar terbaik kan?

happy birthday FIq...
moga sentiasa dikurniakan kesihatan yg berpanjangan...sentiasa dimurahkan rezeki n berjaya dlm hidup.. :)

Peace ~ Haha Thanks... Mana Tahu???

Nabilah ~ Tima kasih atas ucapan selamat=)

Fiq sekarang pun pelajar terbaik gak. BAKAL PRESIDEN BIOTECH, PRESIDEN 9th, MPMUM, ATLIT UM... pergh!!!!

hapy bday
may u be blessed always

Chan ~ Pergh... Agak melampau gak kau kenakan aku chan... agak2 ar bro....

Seroja Jingga ~ Thanks=)

Kat skola ade banner tunjuk pelajar terbaik untuk spm ngan stpm. Haha, patut laa rase cam penah tgk muka! :D

Peace ~ oh... ye ker... hehe...

oh selamat ulang tahun~

Eyka ~ thanks=)