31 Disember 2009

Posted by Fiq | Posted in , | Posted on Thursday, December 31, 2009

Hari ni, Khamis, 31 Disember 2009, merupakan hari terakhir dalam tahun 2009. Hari ni jugak akan menjadi muka surat terakhir dalam diari siapa2 yang rajin menulis diari untuk tahun ini. Bila tiba hari esoknya, 2009 akan dianggap sebagai memori kita semua.

Bagi aku, tahun 2009 ni memang istimewa. Tahun aku start blogging. Haha... Tahun 2009 jugak menyaksikan pertama kali aku dapat dean list sejak masuk Universiti Malaya ni. Pergh... Manis sungguh 2009 ni.

Apa pun esok dah tahun baru. Orang kata bila start tahun baru kena la ada azam baru. Tapi betul ke perlu macam tu? Kalau ikut aku, tak la perlu sangat. Lebih-lebih lagi kalau azam-azam yang lepas pun belum terbuat atau tercapai. Kan? Haha... Kepala masing-masing...

Akhir sekali, aku nak mohon maaf atas apa saja kesalahan aku kepada siapa2 yang baca post ni. Mana la tau kan, sepanjang tahun 2009 ni aku ada terguris perasaan sesiapa kat luar sana (atau kat dalam ni). Maafkanlah aku ye...

Last but not least, jumpa lagi tahun hadapan... (padahal esok dah tahun baru dah... haha...)

Wassalam...

Comments (7)

Selamat Tahun Baru Fiq... :)

fiq..tgok blog i..ada nama u :)

fiq..tgok blog i..ada nama u :)

tahun baru cik Cookie biasa2 je.
tapi niat nak kuwus xnah berubah.
happy new year

hepy new year
btw congrats =)

selamat
tahun
baru
fiq
tahniah
dean list
mantop

lionteen xpernah berazam pun..
hehe..
epy new year!!!