Creativity With Finger

Posted by Fiq | Posted in , | Posted on Monday, April 12, 2010

Hari ni, jom kita layan gambar kreatif: Gambar jari yang sengal!=)


Hai... Nama saya Jari...=p


Yo yo... Watsap man... Go go rapper!!


Jangan bergerak! Saya Pencuri! Keluarkan jari anda sekarang!!!


Hidup ku sepi di Antartika... Huhu


Membaca itu amalan mulia. Marilah kita sama-sama menjadi ulat buku...=)


I'm the first finger astronaut from Malaysia=p


Mak oii! Kepala aku terbakor!!!


Sape nak belajar kungfu dengan aku, bayar yuran RM2143.57 sebulan. No money, no talk!


Ape pesanan cik adik tadi? Kombo A atau B??


Jangan jadi macam aku. Makan sebelum lapar, berhenti selepas kenyang=p


Sape la si sengal yang main baling-baling pisau ni. Nasib baik tak kena medula oblongata aku.


Wah... Bestnyer pantai Langkawi. Mat salleh pun banyak. Haha=D


Doakan kami bahagia ke anak cucu cicit piut dan seterusnya...=)


We are the finger's family (yang penting, ni bukan kaki Fiq)

Comments (6)

takde la sengal...comel jer..huhu.. ;)

he3....comei..ila dlu kecik2 suka lukis dgn pen muka gtu kt jari..hahha

so cute :)

betul tu
comel je
tp kan kenapa jari y rappers tu hitam
haha

hahaha.. lawak aje.. terhibur hati saya melihat nya..

wa..comel3x.. :)