Langkawi! Here I Come!!!

Posted by Fiq | Posted in , | Posted on Saturday, April 10, 2010


Alhamdulillah, hari ini aku bakal pulang ke kampung. Di mana? Mana lagi kalau bukan Langkawi. Rindunya aku kat rumah. Kali terakhir kaki aku memijak bumi Langkawi ialah kira-kira satu bulan yang lalu. Tah macam mana rupa Langkawi ye dalam masa sebulan ni. Haha...

Berkenaan info perjalanan, dalam tiket, tertulis yang bas aku bertolak jam 11 malam ni. InsyaAllah esok pagi, dalam pukul 6, sampailah aku kat Kuala Perlis. Pastu beli tiket feri, selalunya jam 7 , jadi sampailah aku kat Langkawi jam 8 pagi. Dan start dari situ, maka bergembiralah aku kat rumah bersama keluarga tercinta. Huhu...

Jadi kenkawan sekalian, doa-doakanlah agar perjalanan aku selamat, pergi dan juga balik nanti. Sayang korang semua yang doakan aku. Haha=D

P/s: Rindu bau air laut. Rindu kucing. Rindu sambal belacan. Rindu mat salleh. Erkk...=p


Comments (3)

rindu mat salleh tu y xleh blah
wei
suka usha ye kat pantai
haha
fiq
nak cukulat boleh:-)?
(kelip-kelip mata)

ohhh balik lgkawi eh?? ila pn ada alor star neh...hiih

erk..rindu pada mat salleh...jiran sebelah rumah ke Fiq..heheh.. ;P