Hobi Pelik

Posted by Fiq | Posted in , | Posted on Friday, August 21, 2009


Sejak kebelakangan ni, aku telah mendapat satu hobi pelik. Apa tu? Ha… Hobi pelik aku tu ialah suka download movie (confirm illegal la kan…hehe) dari internet. Pelik ke? Tunggu… Tak abis citer g. Aku ni suka download, tapi tengoknya takder la excited macam masa download tu. Selalunya 2-3 minggu lepas download baru aku tengok citer tu. Sekarang dalam hard disk aku berlambak-lambak movie yang ader, tapi kebanyakannya aku tak tengok pun lagi (ni suma movie banyak warna ye... bukan satu colour)

Tu yang aku naik pelik tu. Asal jumpe citer baru jer, ha… Mula la rasukan nafsu download tu datang. Warghhh… Tolong selamatkan aku daripada ketagihan ni. Nak masuk rehab, ader ker rehab pasal ketagihan download movie ni? Pusat serenti pun tak terima aku (ala…macam la penah apply…hehe). Ade cadangan daripada korang? Sila kemukakan ye…

P/S: Aku rasa kalau aku burn movie tu banyak-banyak and then jual, silap-silap leh jadi jutawan movie aku ni, lebih kaya dari Steven Spielberg mahupun Peter Jackson=D

Comments (7)

alaaa...
ok la 2...
best ape download2...
nnti bley tgk byk mubi..
takdela bosan..
tapi lame2 nnti mesti da bosan da..^^

great idea..
downld bnyk2..then burn dlm cd..pas tu jual...masyukk tu... :)

mimie ~ ye ker? tapi i tak bosan2 pun=(

nabilah ~ tu pasal, nasib bek baru idea, klu dh laksanak silap2... hmmmm.....=P

hardisk BARU ar katakan. BUFFALO HD 500GB. hehehehe

Chan ~ Haha... ko bocorkan rahsia kau chan. adoi....

citer apa ada latest?
pos mai sini
sini xleh donlod laa~

Noorlaila ~ wow... nak suh post citer eh... bleh... tp kena la ader pengerasnya... hehe=)