Rapu Si Perapu

Posted by Fiq | Posted in | Posted on Wednesday, August 05, 2009

Haa.. Kali ni aku nak merapu sikit. Kalau korang nak tau, aku ni memang suka merapu. Hua3… Ok la. Sejak kebelakangan ni hidup aku dah menjadi semakin busy. Adoi… Aku ni bukan jenis yang suka busy, aku suka lepak. Aku suka hidup yang tenang tanpa perlu mengejar dateline. Tapi nampaknya tu hanyalah mimpi semata-mata kerana realitinya tak seindah fantasi yang diimaginasi. Cewahhh….

Berbalik kepada soal busy, mesti korang tertanya-tanya kan ape yang busy sangat tu. Ha… Jawapannya ialah busy dengan kuliah, makmal, report, assignment, test, stadi lagi… Waa… Tak suka, tak suke… Tapi bila fikir balik kalau aku tak susah sekarang, macam mana aku nak senang pada masa hadapan, kan? Bak kata Witwicky dalam citer Transformer, “No sacrifice, no victory”. Cikgu aku pun penah cakap “No pain, no gain”.

Hmm… jadi maknanya aku kena la sabar dengan kesibukan yang aku hadapi ni, kan? Haih… Moga kesabaran dan ketahan aku akan berkekalan tanpa aku hilang kewarasan diri… Huhu

Comments (2)

moga2;)

hehe..

amin~

ko busy ker bro?
hik hik hik.
xpe, busy2 ko pu still dtg klas tissue culture kan?
yehaa..