Berita Kelakar + Bengang

Posted by Fiq | Posted in | Posted on Saturday, July 11, 2009

KahKahKahhhhhh... Begitulah reaksi aku setelah membaca satu akbar tempatan hari ini. Apa yang telah aku baca? Haa... Satu cebisan berita luar negara. Berita murahan. Berita yang bukan sepenuhnya benar. Berita yang tidak sepatutnya dipercayai oleh orang yang punya akal dan moral. Apa beritanya?

Tajuknya ialah "Muka Kacak Ada Sedikit Sperma"!!!


Aku memang gelak habis. Walaupun kajian ini dilakukan oleh Universiti Oxford, namun aku tidak setuju. Korang tahu tak yang diorang buat kajian terhadap ayam dan ikan, lalu mengaplikasikan kesimpulan kajian terhadap manusia? Mengarut! Ok. Aku mengaku mungkin aku tidak memahami sepenuhnya displin sains dalam membuat kajian. Tapi kajian ini dah melampau!

Berdasarkan hujah yang diorang bagi, ianya mungkin betul untuk mereka yang mengamalkan seks bebas. Mereka kata orang kacak punya banyak teman wanita, lalu kurang menghasilkan sperma berkualiti untuk melahirkan anak. Maksudnya ialah orang begini aktif melakukan seks bebas. Tapi bukan semua orang kacak begitu! Tidak bagi seorang muslim yang teguh pegangan agamanya!!

Kenapa aku bengang? Sebab aku pun dalam kategori kacak(perghh...angkat diri tu beb...hehe). Sebenarnya aku bengang kerana ia menjatuhkan martabat lelaki. Kajian ini tiada faedahnya. Membazir dan menyesatkan. Jangan percaya! Kalau nak tau lebih lanjut, cari la dalam surat khabar hari ni. Baca boleh, percaya jangan!!!



Comments (7)

oit..cita pasal sperm jugak!

sperma?

apakah itu?

adakah ia sejenis binatang?

hahhaha

haha... itu yang i baca... mrsmeme tak tau sperm tu aper? susah r nak citer. nak tunjuk lagi la xbleh. google jelah (dah tahu bertanya pula ehh... gatal2... hehe)

aku kacak awat sperma sikit?
blmbak pa. hahaha

wahahaha..ceta yg sama plak..
bleh baca ulasan ttg hal ney dlm blog sy..
sy bdk baru bljr..
x taw byk sgt..hehe..

**klu mcm tuu..org yg dah khwn tuu..
x ley lar wat everyday erk..?haha..

wah... *_* erm.. ^_^ x smestinya. hehe. riso dah fiq.. haha..tidak smua lelaki kack bgitu. haha..