Tag Daripada Fauzan

Posted by Fiq | Posted in | Posted on Thursday, July 23, 2009

Setelah sekian lama memendam tag daripada Saudara Fauzan ni, akhirnya aku berjaya gak completekan task yang die bagi. Fuhh... Lega... Tag yang lain aku akan cuba menjawab dalam masa terdekat ni, k? Bawak bersabar... Hehe... Berikut adalah tag daripada Fauzan:

IF SOMEONE SAYS 'ARE YOU OKAY' YOU SAY?
Im not Okay. I'm Syafiq Farhan bin Saidi (sambil tunjuk kad pengenalan)

HOW WOULD YOU DESCRIBE YOURSELF?
Aku adalah aku. Kekadang pendiam, kekadang banyak mulut...

WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
Mentaliti kelas satu

HOW DO YOU FEEL TODAY?
Gembira dan seronok (walaupun sedikit tidak sihat)

WHAT IS YOUR LIFE'S PURPOSE?
Menjadi seorang anak yang berjasa kepada ibu bapa, menjadi seorang rakyat yang menyumbang kepada negara dan menjadi hamba Allah yang taat pada perintah-Nya

WHAT'S YOUR MOTTO?
Perjalanan sejauh seribu batu adalah bermula dengan satu langkah yang kecil

WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
I think they do not think... Haha. Mane la aku tau. Jap aku g tanya sorang-sorang.

WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
Yang satu hari nanti aku akan menjadi anak yang membanggakan mereka

WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
.....................................(mane leh gtau beb...)

WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
Best friend is kawan baik aku. Haha

WHAT IS YOUR LIFE STORY?
Garam yang aku makan selama aku hidup hampir 20 tahun ini masih belum cukup untuk dikategorikan sebagai "Life Story"...

WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
Berjaya dalam serba serbi. Dapat bini dan anak yang soleh/solehah, kerja yang dapat menyara keluarga dan yang paling penting, aku nak menjadi seorang hamba yang taat kepada-Nya

WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
"Die suka aku tak?" Ni la yang aku selalu fikirkan...

WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
Gila! Ada plak aku nak menari time kahwin.

WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
Alunan syahdu bacaan talkin

WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
Main internet (aku kasi satu je la sebab soklan ni berbentuk singular...hehe)

WHAT IS YOUR BIGGEST FEAR?
Mati

WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
Nama pun biggest secret, jadi mane boleh bagitau...

WHAT DO YOU WANT RIGHT NOW?
I want to sleep

WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
They are my friends, not yours

WHAT WILL YOU POST THIS AS?
Tag ni aku kasi kepada semua followers aku. Korang tak amik, aku debik...

Comments (6)

baiknya.. xnk tagg org. hehe

wah, klu x jwb kna debik ke adik?? huhu..

klu jwb dpt pe plak?? :p

ora - baik mendenyer... kan saya tag sumer followers saya tuh... hehe
flora - tak jawab kena debik, klu jawab dapat tabik, baik? hehe

kalo baru jd follower...tak yah wat kan??muahahaha

wah,,siap nk debik if tak wat eh...hehe...:)
yer la..nnti sy buat...(^_^)

Menarik... Insya-Allah kita akan sentiasa berusaha UntUk menjadi hamba yg setia kepada-Nya..