Luahan Emosi Kacau

Posted by Fiq | Posted in | Posted on Thursday, July 09, 2009


Adus... Sakit! Sengal! Parah! Warhhh... Inilah emosi aku ketika aku memikirkan keadaan internet kat kolej kediaman yang aku diami. Siot la internet kat sini. Langsung tak boleh nak connect. Ntah aper problemnyer pun aku tak tahu. Memang sengal bila lepak kat bilik tanpa internet. Warghhhh....

Lagi satu. Pendaftaran subjek aku untuk sem baru ni sangat la padatnya. Aku rasa macam takder rehat beb. Aku ada subjek makmal 4 kali seminggu, di mana setiap satunya memakan masa selama 3 jam! Perghhh... Sakit beb! Kena buat lab report lagi... Adus... Perjalanan hidup aku sem ni sangat la mencabar jiwa raga aku...

Aku rasa cukup la setakat ini luahan jiwa kacauku ini. Nanti tak pasal-pasal komputer kat makmal ni pun aku hempas (nak lepas geram la katakaan...). Bila aku ada masa aku update la ehh blog aku ni.

Sekian, wassalam

Comments (4)

sabar la ye...
:)
internet kt kolej saye pon kdg2 ok..kdg2 blur.

sbr yer fiQ.. ora akn stiasa follw.hehehe. jgn risau.. kuaktn smgt. hohohoho

banyak2 kan bersabar fiq..senyum2 selalu.. :)

hahaha! same lah! tenet makin lame makin sengal dekat utm ni jugak.bosan